Bestellen & Verzenden
Bestellen & Verzenden
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bij Annadiva kun je een bestelling plaatsen door eerst de gewenste producten op de website te selecteren en toe te voegen aan je winkelmandje. Vervolgens ga je naar het winkelmandje om je bestelling te bekijken en af te rekenen. Tijdens het afrekenproces maak je een account aan, waarmee je automatisch member wordt en punten spaart. Daarna kies je de gewenste verzend- en betaalmethode en bevestig je de bestelling.
Kan ik mijn aankoop laten inpakken?
Ja, bij Annadiva kun je jouw aankoop laten inpakken in onze luxe cadeauverpakking. Deze chique cadeaudoos is ideaal voor lingerie of badmode en perfect om cadeau te doen aan jezelf of iemand anders. De doos heeft een zwarte matte kleur, een zilveren logo en sluit met magneten en een sierlijke zilveren strik. Door je favoriete artikel in de cadeaudoos te doen, bescherm je het product én zorg je voor een leuke verrassing bij het uitpakken.
Let op: de cadeaudoos moet los bijgekocht worden via de website en kan samen met je bestelling worden toegevoegd. Tip: voeg ook een waszakje of wasmiddeltje toe om het cadeau compleet te maken.
Cadeauverpakkingen kunnen niet geretourneerd worden.
Hoe wordt mijn pakket verzonden?
Voor verzending werkt Annadiva samen met haar partner DHL i.s.m. Bpost. Bezorging vindt plaats aan de deur, brievenbus of je kan het pakketje afhalen op een Bpost Servicepunt. Je ontvangt een stevig pakketje waardoor je producten van topkwaliteit blijven.
Waarom is mijn bestelling nog niet verstuurd?
Soms staat bij bepaalde producten een levertijd in werkdagen vermeld. Dit betekent dat deze producten niet direct op voorraad zijn, maar binnen het aangegeven aantal werkdagen bij jouw thuis kunnen komen. Om de verzending zo efficiënt mogelijk te maken, wordt je bestelling pas verstuurd wanneer alle producten in je bestelling klaar zijn om te verzenden. Hierdoor ontvang je je complete bestelling in één keer en hoef je niet meerdere pakketten te verwachten.
Waar kan ik het pakket laten bezorgen?
Annadiva verzendt standaard naar alle bestemmingen binnen Nederland, België en Duitsland. Verzending naar overige landen in de EU kan aangevraagd worden. Hier zijn mogelijk extra kosten aan verbonden. Annadiva verzendt geen pakketten naar landen buiten de EU. Je kunt zelf het bezorgadres bepalen. Ben je overdag niet thuis, dan kan je er voor kiezen het pakketje op het werk te laten afleveren. Het pakketje wordt onder de naam van Annadiva verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij hebben gratis verzending vanaf €50,-. Bestellingen onder €50,- kosten €2,95. Je bestelling kan ook gratis worden opgehaald in onze winkels in Amsterdam, Nijmegen of Den Bosch.
Wat is de levertijd van mijn pakket?
Wanneer je je bestelling ontvangt, hangt af van de levertijd. De levertijd wordt bij Annadiva bij een artikel altijd bij de maatkeuze vermeld. Staat er niks dan is het artikel direct leverbaar. Bestel je op werkdagen vóór 18.00 uur, dan versturen wij jouw bestelling nog dezelfde dag. Bestel je ná 18.00 uur, dan versturen we jouw bestelling de volgende werkdag. Bestel je in het weekend, dan kan je je pakketje op dinsdag verwachten. Als een langere levertijd staat vermeld – bijvoorbeeld van 1 week of 2–3 weken – dan duurt de verzending langer. We verzenden je volledige bestelling (dus ook de artikelen zonder levertijd) pas wanneer deze helemaal compleet is. Let hier dus goed op bij je bestelling. Houd ook rekening met mogelijk langere levertijden en afwijkende bezorgtijden van DHL rondom feestdagen. Je ontvangt een Track & Trace code per e-mail wanneer jouw bestelling gereed is voor verzending. Zo word je op de hoogte gehouden van jouw pakketje.
Ik ben op het moment van bezorging niet thuis
Als je minstens 24 uur van tevoren weet dat je niet thuis zult zijn en je je Track & Trace-code al hebt, kun je bij DHL je bezorging aanpassen. Je kunt bijvoorbeeld het afleveradres wijzigen, het pakket bij een DHL ServicePoint laten bezorgen, of een andere bezorgdag kiezen. Dit kan meestal via de DHL Track & Trace-link of door contact op te nemen met de klantenservice van DHL.
Als DHL bij je aan de deur komt en je bent niet thuis, gebruiken ze een van de volgende opties:
- Pakket bezorgen bij buren: soms kan DHL het pakket bij een buur achterlaten.
- Aflevering bij een Bpost ServicePoint: het pakket wordt naar een dichtstbijzijnde ServicePoint gebracht, waar je het zelf kunt ophalen.
- Nieuw bezorgmoment plannen: DHL laat een melding achter waarmee je een nieuwe bezorgdag kunt plannen of extra instructies kunt geven.
Wij adviseren de DHL-app te gebruiken, zodat je eenvoudig alle informatie kunt zien en je bezorging kunt aanpassen.
Hoe kan ik mijn bestelling volgen?
Je ontvangt een Track & Trace code per e-mail wanneer jouw bestelling gereed is voor verzending. Zo word je op de hoogte gehouden van jouw pakketje.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Neem contact op met de klantenservice voor de mogelijkheden.
Is er een overzicht van alle Annadiva winkels?
Ja, vind een Annadiva verkooppunt bij jou in de buurt!
Prijzen
Alle genoemde prijzen op www.annadiva.be zijn inclusief BTW.