Account & Member
Hoe maak ik een account aan?
- 1. Klik rechtsboven op “Mijn account” of “Inloggen”.
- 2. Kies op de inlogpagina voor “Account aanmaken”.
- 3. Vul je persoonsgegevens in: voornaam, achternaam, geboortedatum en geslacht.
- 4. Vul je inloggegevens in: e‑mail en wachtwoord.
- 5. Klik op account aanmaken.
Je kunt nu: sneller afrekenen, meerdere verzendadressen opslaan en je bestellingen bekijken en volgen.
Hoe kan ik een adreswijziging doorgeven?
Dat kan heel eenvoudig! Log eerst in op je account en ga naar je Adresboek. Daar vind je onder Beheer adressen de optie om je adres aan te passen. Houd er rekening mee dat een wijziging alleen mogelijk is voordat je bestelling is verzonden, dus controleer het op tijd om te zorgen dat je pakket op het juiste adres aankomt.
Hoe werkt het loyaliteitsprogramma?
Als je een account hebt spaar je automatisch punten. Voor elke euro die je uitgeeft, spaar je credits voor exclusieve beloningen. Als Member profiteer je van unieke voordelen, speciale events en ben je als eerste op de hoogte van acties. Spaar eenvoudig kortingen met je aankopen! Voor elke euro die je besteedt, ontvang je 1 credit. Bij aankoop van Annadiva Swim items krijg je zelfs 1,5 credit per uitgegeven euro. Hoe meer credits je spaart, hoe groter je korting wordt!
Ik zie mijn punten niet?
Credits worden toegekend nadat de wettelijke retourtermijn van 30 dagen verstreken is. Aankopen uit de sale en de aankoop van een cadeaubon komen niet in aanmerking voor het sparen van credits.
Hoe werken de vouchers?
Op jouw account kun je zien hoeveel credits je gespaard hebt en vind je een overzicht van de beschikbare vouchers die je kunt inwisselen. Wissel je ontvangen voucher(s) in via je account onder ‘Mijn vouchers’ of verzilver deze in een van onze boutiques en geniet van je exclusieve beloning.