Klachten & complimenten

Ik heb een beschadigd product ontvangen. Wat moet ik doen?

Voor verzending controleren wij artikelen grondig op kwaliteit. Mochten we desondanks iets gemist hebben of is het product beschadigd tijdens de verzending, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Indien je niets laat weten en ook geen melding maakt bij de retourzending, dan ligt de verantwoordelijkheid bij jou. We kunnen dan namelijk niet meer controleren wanneer de beschadiging heeft plaatsgevonden.

Ik heb een klacht over een product. Wat is jullie klachtenprocedure?

Wij vinden het erg belangrijk om producten van een hoge kwaliteit te leveren. Daarom selecteren wij onze fabrikanten erop dat zij kwalitatief goede producten leveren. Desondanks kan het toch voorkomen dat een artikel minder lang mee gaat dan je ervan verwacht.

Bij intensief gebruik mag je er redelijkerwijs vanuit gaan dat de artikelen minstens drie maanden mee gaan. Gaat er toch iets aan kapot, neem dan contact met ons op. We zullen dan (meestal in samenspraak met de fabrikant) nagaan of het defect een productiefout betreft of dat het is ontstaan doordat je het product niet juist behandeld hebt. Is de uitkomst van dit onderzoek dat het een productiefout betreft, dan zullen wij het product (afhankelijk van de aard van het defect) voor je repareren of vervangen. Een eventuele fabrieksgarantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

Om je klacht zo snel mogelijk in behandeling te kunnen nemen, vragen we je om de volgende informatie bij te voegen:

  • Het ordernummer van je bestelling
  • De naam en het artikelnummer van het product waar de klacht over gaat
  • Een duidelijke omschrijving van je klacht / het defect
  • Een of meerdere foto's waarop het defect duidelijk te zien is

Houd er rekening mee dat het artikel bij een klacht meestal opgestuurd moet worden naar de fabrikant zodat deze het artikel kan onderzoeken. Hierdoor kan het een aantal weken duren voordat we je meer kunnen vertellen over de afhandeling van je klacht.

Hoe dien ik een klacht in?

Uiteraard doen wij ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, dan vragen wij je contact op te nemen met onze klantenservice. Je kan zowel een klacht over een product als over de dienstverlening indienen. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Een klachtenbrief kun je sturen naar:

Annadiva

Australiëlaan 8

5232 BB 's-Hertogenbosch

Omdat wij lid zijn van BeCommerce heb je ook toegang tot de geschillencommissie van BeCommerce

Ik heb een positieve ervaring. Waar kan ik die delen?

Nog liever dan klachten ontvangen we natuurlijk graag je positieve ervaringen. Je mag die per mail sturen (info@annadiva.be), maar we stellen ook je (product)beoordelingen op de site op prijs. Kijk bij het artikel dat je hebt gekocht en laat ons en andere bezoekers van Annadiva weten wat je van het product vond of laat een review achter bij Kiyoh of plaats een foto op Instagram met #annadiva. Vinden wij leuk!